Egyre több vásárló jön, egyre nyitottabbak, mernek egyedi kérésekkel fordulni hozzánk. Volt olyan anyuka, aki csak egy kis vakondért jött énhozzám, vagy kifejezetten gyerekszoba-feliratokat kért. Egyéni kérésekkel is meg lehet keresni, nagyon szívesen állunk a rendelkezésükre.
Sikerül a vásározókkal kapcsolatban maradni?
Igen. Adok névjegykártyát, illetve a Facebookon nagyon sokan megtalálnak. Másfelől rengeteg vásárossal olyan kapcsolatban vagyok már, hogy megkeresnek, most, hogy a kisfiammal kórházban voltunk, nagyon-nagyon jólesett a törődés, hogy érdeklődtek, teljesen családias hangulat alakult ki. Azt gondolom, szükség van ilyen vásárokra, ráadásul ez egy tökjó, frekventált helyen van. Szerintem ez később még jobban kiforrja magát.
Milyen a látogatottság, vagyis hogy megy a bolt?
Akiknek itt anyagilag jobban megéri, azok az élelmiszerárusok. Viszont nagyon örülnek az emberek, ha valamilyen kézműves termékkel találkoznak, nekem az a célom, hogyha itt a helyszínen nem is vásárol, aki meglátja a portékáimat, de később jussak eszébe. Úgyis jön majd egy névnap, jön majd egy karácsony, és a névjegykártya alapján jusson eszébe, hogy volt az a kis hölgy ott a Faputtonnyal. Az óriási dolog, hogy például vett tőlem valaki egy hajcsatot, s azóta két újabb vásárlót hozott, mert annyira egyedi. Ennél jobb reklám nem kell, azt gondolom.
Majer Tamás