Segítség az Erzsébet-program pályázóinak
A Szegényeket Támogató Alapítvány és az Alapítvány a Székesfehérvári Fogyasztóvédelemért munkatársai idén is segítik az időskorúakat és a nagycsaládosokat az Erzsébet-program pályázatainak elkészítésében a Fehérvári Civil Központban. A részleteket sajtótájékoztató keretében ismertette Zugor Zsuzsanna, a Szegényeket Támogató Alapítvány kurátora és Németh László, az Alapítvány a Székesfehérvári Fogyasztóvédelemért elnöke.
A nyugdíjasok és a nagycsaládosok az Erzsébet- programban meghirdetett üdülési pályázatok beadásában kaphatnak segítséget a Szegényeket Támogató Alapítvány és az Alapítvány a Székesfehérvári Fogyasztóvédelemért munkatársaitól. A szépkorúak 2016. november 25-ig pályázhatnak, a nagycsaládosok 2016. december 1-30. között. A Fehérvári Civil Központban 2016. december 23-ig várják a pályázni kívánókat.
„Ma, a 21. század felgyorsult információs társadalmában sokan vannak olyanok, akiknek komoly nehézséget okoz egy e-mail elküldése, egy elektronikus űrlap kitöltése - egyszerűen azért, mert nem abban a világban tanultak és nevelkedtek, ahol az ilyesmi a mindennapok része. Ezért döntött úgy a Szegényeket Támogató Alapítvány, hogy az Alapítvány a Székesfehérvári Fogyasztóvédelemért csapatával közösen idén is közreműködünk az Erzsébet- programban a nyugdíjasok számára meghirdetett üdülési pályázatok beadásában.”- mondta Zugor Zsuzsanna kuratóriumi elnök.
„A 2013 decemberében megnyílt LISZI iroda munkatársainak egyik első feladata az Erzsébet- program pályázataiban való segítségnyújtás volt, tehát immáron 3. éve segítjük a szépkorúakat a pályázataik elkészítésében. A pályázni kívánókat a Fehérvári Civil Központban várjuk, hétfői és pénteki napokon 10 és 14 óra között, kedden, szerdán és csütörtökön pedig 9 és 15 óra között.”- tette hozzá Németh László elnök.
Technikai tudnivalók a pályázathoz:
Akik korábban regisztráltak a programban, hozzák magukkal az Erzsébet-programba belépéshez szükséges jelszót. Fontos, hogy ez nem az e-mail címükhöz tartozó jelszó, hanem az, amit a regisztráció keretében kaptak.
Új regisztráció létrehozásához a személyes okmányok (személyi igazolvány, adókártya) szükségesek, valamint egy érvényes e-mail cím. Figyelni kell azonban arra, hogy aki korábban regisztrált már, annak új regisztrációt nem tudnak létrehozni, mert a rendszer megjegyzi az adóazonosítókat, és egy azonosítóhoz csak egy regisztrációt enged.